donderdag 30 mei 2013

Catrice Ultimate Colour Lipstick



Deze lippenstift van Catrice heet Princess Peach 050. Er zijn in totaal 16 kleuren in deze 'Ultimate Colour' categorie. Ze zijn heel mooi en heel efficiĆ«nt verpakt in een zwarte draaitube. 


Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht en ik vind hem nog steeds super leuk! 
Hij heeft een matte perzik kleur en hij is heel goed gepigmenteerd dus blijft hij best wel lang zitten. Je kunt er ook meerdere lagen van op doen om de kleur feller te maken. Maar dat zou ik niet aanraden als je (net als ik) redelijk droge lippen hebt, omdat je dan beter de losse velletjes ziet.
Hij is best vettig dus hij droogt je lippen minder uit dan een andere lippenstift, en je hoeft er dus ook geen Labello onder te doen.


Ik vind hem persoonlijk het mooiste staan bij blauwe ogen, omdat de kleur van je ogen dan beter uitkomt. En als je bruine ogen hebt zou ik een wat meer roodachtige kleur aanraden omdat daarmee bruine ogen meer opvallen. Je kunt hem bij de Kruidvat of Trekpleister kopen en hij kost €3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten