vrijdag 19 juli 2013

Sleek Eyeshadow palet


Er werd op internet zo veel en positief gepraat over Sleek, dat ik wel erg benieuwd werd. Ik hoorde dat je Sleek in de winkel kon kopen bij Skins Cosmetics. Helaas is Sleek niet bij alle Skins Cosmetics te verkrijgen, alleen bij die in Groningen in de Guldenstraat (naast de bibliotheek).
Ik had nog even  op de site gekeken wat ze allemaal verkochten en heb een mooi oogschaduw palet uitgezocht. Verder wilde ik nog een blush maar die kleur hadden ze niet meer. In plaats daarvan heb ik een ontzettend mooie lipstick meegenomen.
De review van de lipstick komt volgende keer.
                                                      
 
Alles werd bij de Skins Cosmetics echt super mooi ingepakt, in een mooi tasje met echt een geniaal systeem. Ik hoop dat het duidelijk is op de foto.


Ik heb het Oh So Special palet gekozen, samen met de lipstick Papaya Punch. Ze zitten allebei in een mooi kartonnen of stevig papieren doosje.



Ik vind de verpakking echt super mooi met dat matte en glimmende zwart. De verpakkingen voelen stevig aan en sluiten goed af. Bij veel mensen gaan de oogschaduw paletten moeilijk open maar deze gaat redelijk makkelijk. 



Bij het oogschaduw palet zit een spons applicator en een goede spiegel. Verder zit en nog een plastic dingetje op met de namen van de oogschaduws. 

Dit is het doosje van het oogschaduw palet.

Eerste rij: Bow-Organza-Ribbon-Gift Basket-Glitz-Celebrate
Tweede rij: Pamper-Gateau-The Mail-Boxed-Wrapped Up-Noir

Dit zijn de oogschaduws. Er zitten twaalf in. Er zijn matte oogschaduws en met shimmer, waardoor je met dit éne palet een hele ooglook kan maken.
De matte kleuren zijn: Bow, Pamper, Ribbon, The Mail, Boxed, Wrapped Up en Noir
De shimmery kleuren zijn: Organza, Gateau, Gift Basket, Glitz en Celebrate


Ze hebben niet dat patroontje waarvan ik dacht dat alle oogschaduw paletten dat hadden. Ze zijn gewoon glad.
Verder zijn de oogschaduws echt veel kleiner dan ik dacht. Gelukkig heb ik dat in de winkel al kunnen zien, maar als je ze online besteld, hou daar dan rekening mee.



Dit zijn de swatches, zoals ze in het palet zitten. The Mail valt niet op nu, dat komt omdat hij bijna mijn eigen huidskleur is. Volgens mij is The Mail ook wat harder dan de andere oogschaduws. Hij is dus wel echt goed gepigmenteerd, net als alle anderen. Ze zijn zacht, en zijn niet droog of heel poederig.
De zwarte is echt heel zwart en kun je dus goed gebruiken als eyeliner.  Bow en Pamper zijn mooie highlighters.
Toen ik de swatches er af ging wassen hield ik alleen mijn arm onder de koude kraan. Bow en Pamper verdwenen meteen en de rest bleef nog goed zitten. De zwarte kreeg ik nauwelijks van mijn arm af.
De oogschaduws blijven goed zitten, ook zonder oogschaduw basis. Ze trekken niet in de lijntjes.

Sleek oogschaduw palet kost bij Skins Cosmetics Groningen €10,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten