zondag 12 mei 2013

Eyeliner Max Factor Colour X-Pert, Waterproof


Deze waterproef eyeliner van MaxFactor heeft een soort metallic glans.
De kleur is echt heel zwart en blijft superr lang zitten.

Hij heeft een zeer buigbaar borsteltje. 
Door het sponsborsteltje kun je heel makkelijk verschillende diktes maken.
Ik zou niet meerdere laagjes over elkaar heen doen want dan gaat hij een beetje korrelen en gaat hij er dus sneller af. 
Je kunt hem er echt heel moeilijk afhalen zonder make-up remover, dus als je deze gebruikt moet je zorgen dat je nog een beetje in huis hebt.
Ik gebruik hem het liefste zonder oogschaduw of een andere toevoeging.
Ik gebruik liever geen toevoegingen omdat deze eyeliner al een glans heeft (en dus van zichzelf al erg opvalt), en ik vind metallic niet zo mooi staan bij een oogschaduw.
Er zijn ook meerdere kleuren van.
Er is Deep Black (dat is deze), Metallic Lilac, Metallic Turquoise en Metallic Anthracite.
Een minpunt van Max Factor is wel dat ze op dieren testen, dus als je daar tegen bent zou ik deze eyeliner niet kopen.
Maar don't worry, we zetten nog veel meer eyeliners op deze blog die niet op dieren getest zijn.
Je kunt hem gewoon bij elke drogist kopen.

Hij kost €9,99. Voor een écht goede eyeliner die ook echt heel goed waterproef is is dat niet zo'n hele slechte prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten