vrijdag 17 mei 2013

Parfum/Eau de Toilette Dior Hypnotic Poison

Deze eau de toilette van Christian Dior heeft een heerlijke zoete, zachte en warme geur. De ingrediënten waaruit deze heerlijke geur voorkomt zijn kaneel, vanille, jasmijn, amandelen, muskus, mos, hout, sambac en karwij. Alle ingrediënten zijn perfect met elkaar vermengt waardoor het zo'n geur wordt waarbij je bijna flauwvalt als je eraan ruikt ;).
De geur wordt meestal beschreven als zoet, poederig, bossig, fruitig, amandel, vanille. En het klopt ook nog echt!


Ik heb hem al een paar maanden maar ik heb de verpakking al die tijd bewaard! Hij is echt super handig als je het flesje ergens mee naartoe wilt nemen want hij zit zo in elkaar dat alleen dit flesje er precies in past.
Het flesje zelf is ook heel handig. Hij heeft een handige vaporisateur/spray. 
De dop blijft ook heel goed zitten en valt er niet af als je hem in je tas hebt zitten.


Hij kost €42,- tot €65,-. Het hangt er vanaf hoeveel ml je koopt. Ik heb die van mij gekocht bij de Ici Paris XL. Daar kostte hij €48,- want ik heb die met 30ml gekregen. 
Als je die met 50ml koopt kost hij ong €67,- en die van 100ml kost ong €96,- 
Ik zou die van 30ml of die van 50ml aanraden omdat die ten eerste een leuker flesje hebben (niet zo massief en dik, maar klein en dun) en omdat je deze parfum beter op speciale momenten kunt dragen want hij maakt dat moment nog specialer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten