woensdag 28 augustus 2013

Teeez Eyeliner Pencil

Hoi, ik heb deze eyeliner pencil gekocht bij Skins Cosmetics en ik ben er echt super blij mee. Hij is gemaakt door het gloednieuwe merk Teeez dat net in Nederland is ontwikkeld!



Hij is echt mega waterproof! Na twee keer douchen zat hij er nog steeds! Dat vind ik zelf heel fijn omdat ik oogpotloden vaak aan de binnenkant van m'n oog doe, en met dit oogpotlood krijg je geen klonten in je ooghoek en hij wordt ook niet uitgeveegd.
Het potlood zelf is ook super fijn. Hij is best zacht maar ook niet te zacht, en hij is heel makkelijk op te brengen.
Hij heeft een hele mooie glitter erin die je ogen echt doen oplichten, maar op een subtiele manier.
Stel je voor dat je naar iemands gezicht kijkt en opeens denkt van "WOW, die heeft echt super mooie ogen" (deze gedachte wordt dus gestimuleerd door dit oogpotlood ;)).
Hij kost €4,49













Over Teeez:
Teeez is een super nieuw merk dat in Nederland wordt gemaakt. Daardoor hebben wij in Nederland veel meer voordeel qua prijzen dan in andere landen ;). Het is echt een heel leuk merk. Alle verschillende producten hebben een andere positieve uitwerking/ingrediënt of kwaliteit erin. Deze eyeliner heeft bijvoorbeeld dat hij mega waterproof is.
Ik heb hier alleen één laagje met het potlood getekend en een mascara gebruikt die ik van mijn overgrootoma heb gekregen (die is wel 30 jaar oud dus :D)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten